Volem ser el teu departament de marketing 360º
Totalment enfocat
a resultats i a la generació
de noves oportunitats
de negoci.
Garantim un
augment d’oportunitats
i clients.
Som un equip multidisciplinari especialitzat en diverses àrees amb plena capacitat per gestionar el marketing de la teva empresa a escala global des d’una única figura i mitjançant un servei 360º enfocat a resultats.
Accions de marketing que compleixen els objectius.
VOLS PROGRAMAR
UNA REUNIÓ?
Només has de seleccionar dia, hora i explicar-nos breument els teus objectius. T’assignarem a la persona més adequada en funció del que necessiti la teva empresa.
Alguns dels nostres
millors clients ens expliquen les seves històries
Merlos: Millor ràtio de conversió
Joan Merlos, Director General
el marketing outsorcing et permet créixer de manera sostinguda i sense realitzar grans inversions.
la nostra
acadèmia
Saps utilitzar el marketing de continguts?
Pensa sempre en el consumidor final. En com el teu contingut li beneficiarà, posant el focus a oferir suggeriments i resoldre els seus problemes. Amb aquest objectiu la seva percepció cap a la teva marca el convertirà en client potencial. T’ho asseguro!
Com pots augmentar les vendes del teu e-Commerce gràcies a una bona estratègia de marketing?
Estàs totes aprofitant realment totes les possibilitats que la tecnologia posa a disposició? I, el més important, el teu e-Commerce està fent-ho bé?
3 Estratègies SEO per Generar Trànsit cap a la teva web
Al SEO tenim una broma recurrent: “Si vols amagar un cadàver, fes-ho a la pàgina dos de Google”.
En quines plataformes aprecien més la publicitat les noves generacions?
“Les marques la publicitat de les quals es percep com
valuosa construeixen un valor publicitari que
genera ingressos en forma d’inversions
publicitàries més rendibles, percepcions de
marca positives i col·laboracions guanyadores.”
El SEO és molt més que keywords, és UX, qualitat i reputació online
Per a molts dels “mortals”, el SEO segueix sent tot un misteri que encara no es comprèn del tot… Moltes empreses, simplement, segueixen confiant que un expert s’encarregui que la seva web aparegui la primera “a Google”.
Claus per saber si la nostra estratègia d’Inbound Marketing funciona
En aquest article us parlarem del terme Inbound Marketing i de les claus que han d’aplicar les empreses per aconseguir resultats positius, de manera que puguin conèixer si els mètodes seguits en les estratègies marcades estan funcionant o no.
Com analitzar el flux de dades d’una empresa de manera correcta?
Qualsevol empresari que s’apreciï ha de conèixer la importància d’emmagatzemar, organitzar i analitzar correctament les seves fonts de dades. Com saber sinó si anem en la direcció adequada?
SUBSCRIU-TE
GRATIS A
L’ACADÈMIA
RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR