Ajudes PYMES Kit Digital 2024
Gestió de clients amb IA associada
El Kit Digital o Digital Toolkit, és un programa públic d’ajudes econòmiques finançat pels fons Next Generation EU dirigit a autònoms i pymes d’Espanya que contribuirà a l’adopció de solucions tecnològiques per a la seva digitalització.
El Kit Digital té com a objectiu la digitalització de Pymes i autònoms. Kit Digital està emmarcat en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, l’agenda Espanya Digital 2025 i el Pla de Digitalització de Pymes 2021-2025.
Import màxim d’ajuda
50* ≤ 100 EMPLEATS
200€/usuari Segment IV
100 ≤ 250 EMPLEATS
- 70% Primera fase
- 30% Segona fase
Percentatges d’execució (fases)
LA NOSTRA SOLUCIÓ DIGITAL:
GESTIÓ DE CLIENTS AMB IA ASSOCIADA
Solucions intel·ligents per a millorar la gestió de clients a través de la IA.
Nom de la solució: CRM amb IA associada
Requisits mínims de la solució: Gestió de clients potencials (Leads), Gestió de clients, Gestió d’oportunitats, Accions o tasques comercials, Reporting, planificació i seguiment comercial, Alertes, Gestió documental, Integració de diverses plataformes, Web responsive (mòbil/tauleta)
Component IA
Lead Scoring predictiu, Automatització de reunions i tasques, Automatització de “journeys de venda”, Integració amb la plataforma de Gestió de Clients, Dades, privacitat i seguretat, Capacitació en fonaments de IA generativa en l’àmbit de gestió de clients: capacitacions per a preparar als empleats entorn de les funcionalitats descrites a dalt, que comptaran amb:
Fonaments bàsics, Capacitacions específiques, Durada, Instructor humà, Diploma de finalització
FUNCIONALITATS
I PREUS
CRM amb IA associada
Segment IV
Bon màxim: 18.000€
0€ ANUALS
Funcionalitats i servei:
Gestió de clients potencials (Leads): de manera manual o mitjançant una importació per fitxer.
Gestió de clients: traçant l’activitat comercial des de l’obertura de l’oportunitat fins a la simulació de productes/serveis i la contractació d’aquests.
Gestió d’oportunitats: totes les oportunitats de negoci reals.
Accions o tasques comercials: possibilitat de crear accions i tasques comercials (manuals o generades automàticament a partir del workflow de vendes assignat a l’oportunitat).
Reporting, planificació i seguiment comercial: diferents nivells d’agregació d’informació.
Alertes: podràs visualitzar alertes de clients en diferents tipologies de format gràfic.
Gestió documental: comptaràs amb un programari de gestió comercial i documental per a tenir tota la informació organitzada en un mateix lloc.
Integració de diverses plataformes: disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l’empresa.
Web responsive (mòbil/tauleta): les pàgines web dissenyades han de ser funcionals tant en ordinadors personals com en dispositius mòbils.
Component IA
Lead Scoring predictiu: l’eina haurà de fer ús de la Intel·ligència artificial per a l’avaluació històrica de les dades de vendes i el comportament dels clients per a predir i destacar les oportunitats més prometedores.
Automatització de reunions i tasques: l’eina haurà d’automatitzar el procés de programació de cites amb clients així com facilitar la coordinació entre els equips interns i aquests.
Automatització de “journeys de venda”: la intel·ligència artificial haurà d’automatitzar tasques com la gestió de tasques i oportunitats comercials; classificació de correus electrònics i la seva resposta automàtica; l’actualització de registres i l’assignació de tasques a la xarxa comercial.
Integració amb la plataforma de Gestió de Clients: disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades.
Dades, privacitat i seguretat: es respecten els compromisos existents, inclosos RGPD i els límits de dades estipulades en la CE.
Els proveïdors garantiran que els sistemes de IA destinats a interactuar directament amb persones físiques es dissenyin de tal manera que aquestes persones sàpiguen que estan interactuant amb un sistema de IA.
Tots els proveïdors han de proporcionar documentació tècnica, instruccions d’ús i complir amb la Directiva de Drets d’Autor.
Capacitació en fonaments de IA generativa en l’àmbit de gestió de clients: capacitacions per a preparar als empleats entorn de les funcionalitats descrites a dalt, que comptaran amb:
Fonaments bàsics: aproximació a la normativa vigent i riscos ètics i de seguretat derivats.
Capacitacions específiques en: gestió predictiva de clients actuals, potencials (leads) i oportunitats, automatització de reunions, tasques “journeys de venda” (classificació de correus electrònics, resposta automàtica, actualització de registres i assignació de tasques a la xarxa comercial), bots (FAQs), gestió documental intel·ligent.
Durada: les capacitacions tindran una durada total de 20h al llarg de dos mesos per cadascun dels usuaris definits per segment.
Instructor humà: tant en modalitat presencial com en línia, les capacitacions les impartirà un instructor humà a la disposició dels usuaris.
Diploma de finalització: s’atorgarà un certificat de capacitats adquirides en IA en l’àmbit de la gestió de clients en concloure la formació.
CRM amb IA associada
Segment V
0€ ANUALS
Funcionalitats i servei:
Gestió de clients potencials (Leads): de manera manual o mitjançant una importació per fitxer.
Gestió de clients: traçant l’activitat comercial des de l’obertura de l’oportunitat fins a la simulació de productes/serveis i la contractació d’aquests.
Gestió d’oportunitats: totes les oportunitats de negoci reals.
Accions o tasques comercials: possibilitat de crear accions i tasques comercials (manuals o generades automàticament a partir del workflow de vendes assignat a l’oportunitat).
Reporting, planificació i seguiment comercial: diferents nivells d’agregació d’informació.
Alertes: podràs visualitzar alertes de clients en diferents tipologies de format gràfic.
Gestió documental: comptaràs amb un programari de gestió comercial i documental per a tenir tota la informació organitzada en un mateix lloc.
Integració de diverses plataformes: disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l’empresa.
Web responsive (mòbil/tauleta): les pàgines web dissenyades han de ser funcionals tant en ordinadors personals com en dispositius mòbils.
estión de clients en concloure la formació.
Component IA
Lead Scoring predictiu: l’eina haurà de fer ús de la Intel·ligència artificial per a l’avaluació històrica de les dades de vendes i el comportament dels clients per a predir i destacar les oportunitats més prometedores.
Automatització de reunions i tasques: l’eina haurà d’automatitzar el procés de programació de cites amb clients així com facilitar la coordinació entre els equips interns i aquests.
Automatització de “journeys de venda”: la intel·ligència artificial haurà d’automatitzar tasques com la gestió de tasques i oportunitats comercials; classificació de correus electrònics i la seva resposta automàtica; l’actualització de registres i l’assignació de tasques a la xarxa comercial.
Integració amb la plataforma de Gestió de Clients: disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades.
Dades, privacitat i seguretat: es respecten els compromisos existents, inclosos RGPD i els límits de dades estipulades en la CE.
Els proveïdors garantiran que els sistemes de IA destinats a interactuar directament amb persones físiques es dissenyin de tal manera que aquestes persones sàpiguen que estan interactuant amb un sistema de IA.
Tots els proveïdors han de proporcionar documentació tècnica, instruccions d’ús i complir amb la Directiva de Drets d’Autor.
Capacitació en fonaments de IA generativa en l’àmbit de gestió de clients: capacitacions per a preparar als empleats entorn de les funcionalitats descrites a dalt, que comptaran amb:
Fonaments bàsics: aproximació a la normativa vigent i riscos ètics i de seguretat derivats.
Capacitacions específiques en: gestió predictiva de clients actuals, potencials (leads) i oportunitats, automatització de reunions, tasques “journeys de venda” (classificació de correus electrònics, resposta automàtica, actualització de registres i assignació de tasques a la xarxa comercial), bots (FAQs), gestió documental intel·ligent.
Durada: les capacitacions tindran una durada total de 20h al llarg de dos mesos per cadascun dels usuaris definits per segment.
Instructor humà: tant en modalitat presencial com en línia, les capacitacions les impartirà un instructor humà a la disposició dels usuaris.
Diploma de finalització: s’atorgarà un certificat de capacitats adquirides en IA en l’àmbit de la gestió de clients en concloure la formació.
*TODOS LOS PRECIOS SIN IVA
ALTRES SOLUCIONS DEL NOSTRE CATÀLEG QUE ET PODEN INTERESSAR PER A DIGITALITZAR LA TEVA EMPRESA
PÀGINA WEB I PRESÈNCIA EN INTERNET
BON MAX: 2.000€
Creació de pàgina web corporativa, amb accions SEO On-*Page, maquetació en WordPress (autogestionable), disseny Responsive, etc.