Ajudes PYMES Kit Digital 2024

Gestió de clients amb IA associada

L’objectiu principal d’aquesta categoria és oferir capacitacions en intel·ligència artificial, amb la finalitat d’optimitzar processos i accelerar les interaccions i relacions amb els clients.

El Kit Digital o Digital Toolkit, és un programa públic d’ajudes econòmiques finançat pels fons Next Generation EU dirigit a autònoms i pymes d’Espanya que contribuirà a l’adopció de solucions tecnològiques per a la seva digitalització.

El Kit Digital té com a objectiu la digitalització de Pymes i autònoms. Kit Digital està emmarcat en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, l’agenda Espanya Digital 2025 i el Pla de Digitalització de Pymes 2021-2025.

Import màxim d’ajuda

50* 100 EMPLEATS

200€/usuari Segment IV

En el segment IV s’inclouen les empreses menys de 50 empleats que tinguin consideració de mitjana empresa en superar el volum de negocis anual i balanç general anual de 10 milions d’euros

100 250 EMPLEATS

200€/usuari Segment V
  • 70% Primera fase
  • 30% Segona fase

Percentatges d’execució (fases)

LA NOSTRA SOLUCIÓ DIGITAL:

GESTIÓ DE CLIENTS AMB IA ASSOCIADA

Solucions intel·ligents per a millorar la gestió de clients a través de la IA.

Categoria de solució de digitalització: Gestió de clients amb IA associada
Objectiu: El principal objectiu d’aquesta categoria és la dotació de capacitacions en intel·ligència artificial per a optimitzar processos i agilitzar les interaccions i relacions amb els clients.

Nom de la solució: CRM amb IA associada

Dirigit a: Empreses del Segment IV i V de tot el territori espanyol.

Requisits mínims de la solució: Gestió de clients potencials (Leads), Gestió de clients, Gestió d’oportunitats, Accions o tasques comercials, Reporting, planificació i seguiment comercial, Alertes, Gestió documental, Integració de diverses plataformes, Web responsive (mòbil/tauleta)

Component IA

Lead Scoring predictiu, Automatització de reunions i tasques, Automatització de “journeys de venda”, Integració amb la plataforma de Gestió de Clients, Dades, privacitat i seguretat, Capacitació en fonaments de IA generativa en l’àmbit de gestió de clients: capacitacions per a preparar als empleats entorn de les funcionalitats descrites a dalt, que comptaran amb:

Fonaments bàsics, Capacitacions específiques, Durada, Instructor humà, Diploma de finalització

FUNCIONALITATS
I PREUS

CRM amb IA associada
Segment IV

Inclou 10 usuaris i mínim capacitació a 3 d’ells en IA associada
200€/u

Bon màxim: 18.000€

A PAGAR PEL CLIENT:
0€ ANUALS

Funcionalitats i servei:

Gestió de clients potencials (Leads): de manera manual o mitjançant una importació per fitxer.

Gestió de clients: traçant l’activitat comercial des de l’obertura de l’oportunitat fins a la simulació de productes/serveis i la contractació d’aquests.

Gestió d’oportunitats: totes les oportunitats de negoci reals.

Accions o tasques comercials: possibilitat de crear accions i tasques comercials (manuals o generades automàticament a partir del workflow de vendes assignat a l’oportunitat).

Reporting, planificació i seguiment comercial: diferents nivells d’agregació d’informació.

Alertes: podràs visualitzar alertes de clients en diferents tipologies de format gràfic.

Gestió documental: comptaràs amb un programari de gestió comercial i documental per a tenir tota la informació organitzada en un mateix lloc.

Integració de diverses plataformes: disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l’empresa.

Web responsive (mòbil/tauleta): les pàgines web dissenyades han de ser funcionals tant en ordinadors personals com en dispositius mòbils.

Component IA

Lead Scoring predictiu: l’eina haurà de fer ús de la Intel·ligència artificial per a l’avaluació històrica de les dades de vendes i el comportament dels clients per a predir i destacar les oportunitats més prometedores.

Automatització de reunions i tasques: l’eina haurà d’automatitzar el procés de programació de cites amb clients així com facilitar la coordinació entre els equips interns i aquests.

Automatització de “journeys de venda”: la intel·ligència artificial haurà d’automatitzar tasques com la gestió de tasques i oportunitats comercials; classificació de correus electrònics i la seva resposta automàtica; l’actualització de registres i l’assignació de tasques a la xarxa comercial.

Integració amb la plataforma de Gestió de Clients: disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades.

Dades, privacitat i seguretat: es respecten els compromisos existents, inclosos RGPD i els límits de dades estipulades en la CE.

Els proveïdors garantiran que els sistemes de IA destinats a interactuar directament amb persones físiques es dissenyin de tal manera que aquestes persones sàpiguen que estan interactuant amb un sistema de IA.

Tots els proveïdors han de proporcionar documentació tècnica, instruccions d’ús i complir amb la Directiva de Drets d’Autor.

Capacitació en fonaments de IA generativa en l’àmbit de gestió de clients: capacitacions per a preparar als empleats entorn de les funcionalitats descrites a dalt, que comptaran amb:
Fonaments bàsics: aproximació a la normativa vigent i riscos ètics i de seguretat derivats.

Capacitacions específiques en: gestió predictiva de clients actuals, potencials (leads) i oportunitats, automatització de reunions, tasques “journeys de venda” (classificació de correus electrònics, resposta automàtica, actualització de registres i assignació de tasques a la xarxa comercial), bots (FAQs), gestió documental intel·ligent.

Durada: les capacitacions tindran una durada total de 20h al llarg de dos mesos per cadascun dels usuaris definits per segment.

Instructor humà: tant en modalitat presencial com en línia, les capacitacions les impartirà un instructor humà a la disposició dels usuaris.

Diploma de finalització: s’atorgarà un certificat de capacitats adquirides en IA en l’àmbit de la gestió de clients en concloure la formació.

CRM amb IA associada
Segment V

Inclou 15 usuaris i mínim capacitació a 5 d’ells en IA associada
200€/u
Bo màxim: 24.000€
A PAGAR PEL CLIENT:
0€ ANUALS

Funcionalitats i servei:

Gestió de clients potencials (Leads): de manera manual o mitjançant una importació per fitxer.

Gestió de clients: traçant l’activitat comercial des de l’obertura de l’oportunitat fins a la simulació de productes/serveis i la contractació d’aquests.

Gestió d’oportunitats: totes les oportunitats de negoci reals.

Accions o tasques comercials: possibilitat de crear accions i tasques comercials (manuals o generades automàticament a partir del workflow de vendes assignat a l’oportunitat).

Reporting, planificació i seguiment comercial: diferents nivells d’agregació d’informació.

Alertes: podràs visualitzar alertes de clients en diferents tipologies de format gràfic.

Gestió documental: comptaràs amb un programari de gestió comercial i documental per a tenir tota la informació organitzada en un mateix lloc.

Integració de diverses plataformes: disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades de tota l’empresa.

Web responsive (mòbil/tauleta): les pàgines web dissenyades han de ser funcionals tant en ordinadors personals com en dispositius mòbils.

estión de clients en concloure la formació.

Component IA

Lead Scoring predictiu: l’eina haurà de fer ús de la Intel·ligència artificial per a l’avaluació històrica de les dades de vendes i el comportament dels clients per a predir i destacar les oportunitats més prometedores.

Automatització de reunions i tasques: l’eina haurà d’automatitzar el procés de programació de cites amb clients així com facilitar la coordinació entre els equips interns i aquests.

Automatització de “journeys de venda”: la intel·ligència artificial haurà d’automatitzar tasques com la gestió de tasques i oportunitats comercials; classificació de correus electrònics i la seva resposta automàtica; l’actualització de registres i l’assignació de tasques a la xarxa comercial.

Integració amb la plataforma de Gestió de Clients: disponibilitat de APIs o Web Services per a la consolidació de la informació i dades.

Dades, privacitat i seguretat: es respecten els compromisos existents, inclosos RGPD i els límits de dades estipulades en la CE.

Els proveïdors garantiran que els sistemes de IA destinats a interactuar directament amb persones físiques es dissenyin de tal manera que aquestes persones sàpiguen que estan interactuant amb un sistema de IA.

Tots els proveïdors han de proporcionar documentació tècnica, instruccions d’ús i complir amb la Directiva de Drets d’Autor.

Capacitació en fonaments de IA generativa en l’àmbit de gestió de clients: capacitacions per a preparar als empleats entorn de les funcionalitats descrites a dalt, que comptaran amb:

Fonaments bàsics: aproximació a la normativa vigent i riscos ètics i de seguretat derivats.

Capacitacions específiques en: gestió predictiva de clients actuals, potencials (leads) i oportunitats, automatització de reunions, tasques “journeys de venda” (classificació de correus electrònics, resposta automàtica, actualització de registres i assignació de tasques a la xarxa comercial), bots (FAQs), gestió documental intel·ligent.

Durada: les capacitacions tindran una durada total de 20h al llarg de dos mesos per cadascun dels usuaris definits per segment.

Instructor humà: tant en modalitat presencial com en línia, les capacitacions les impartirà un instructor humà a la disposició dels usuaris.

Diploma de finalització: s’atorgarà un certificat de capacitats adquirides en IA en l’àmbit de la gestió de clients en concloure la formació.

*TODOS LOS PRECIOS SIN IVA

ALTRES SOLUCIONS DEL NOSTRE CATÀLEG QUE ET PODEN INTERESSAR PER A DIGITALITZAR LA TEVA EMPRESA

PÀGINA WEB I PRESÈNCIA EN INTERNET

BON MAX: 2.000€

Creació de pàgina web corporativa, amb accions SEO On-*Page, maquetació en WordPress (autogestionable), disseny Responsive, etc.

CIBERSEGURETAT

BO MAX: 29.000€
Proporciona seguretat bàsica i avançada per als dispositius dels teus empleats, incloent-hi eines antimalware, antispyware, correu segur, navegació segura, i monitoratge de la xarxa.

COMERÇ ELECTRÒNIC

BO MAX: 5.000€
Creació de botiga en línia i alta del catàleg de productes, mètodes de pagament, disseny responsive, posicionament, plataforma de gestió, RGPD, etc.

PRESÈNCIA AVANÇADA EN INTERNET

BO MAX: 5.000€
Solucions per a proporcionar seguretat bàsica i avançada per als diferents dispositius dels empleats.

GESTIÓ DE XARXES SOCIALS

BO MAX: 5.000€
Auditoria de mitjà social, desenvolupament de perfils, estratègia de xarxes, plans de publicacions, eines d’automatització i monitoratge, etc.

CIBERSEGURETAT GESTIONADA

BO MAX: 29.000€
Proporciona un servei que combina tècniques de EDR i MDR per a detectar incidents de ciberseguretat en temps real i abordar-los de manera ràpida i eficaç.

BUSINESS INTELLIGENCE I ANALÍTICA I IA ASSOCIADA

BO MAX: 9.000€
Capacitació en intel·ligència artificial especialitzada en Business Intelligence i analítica per a millorar el procés de presa de decisions empresarials.

LLOC DE TREBALL SEGUR

BO MAX: 1.000€
Proporciona un lloc de treball segur per a microempreses del segment III, millorant la productivitat amb dispositius segurs i configurats.

GESTIÓ DE PROCESSOS AMB IA ASSOCIADA

BO MAX: 19.000€
Digitalitza i/o automatitza processos de negoci operatius o productius mitjançant capacitacions en intel·ligència artificial especialitzades en gestió de processos.