telemarketing
LA SOLUCIÓ MÉS EFICAÇ PER A EMPRESES
L’acció més eficaç per a dur a terme una comunicació directa i immediata amb el potencial client. Obtenim informació valuosa per a augmentar les teves vendes.
descobreix com desenvolupem una estratègia de telemarketing.
Objectius de la campanya
Determinem i quantifiquem els objectius de la campanya, destacant quants contactes realitzarem setmanalment i quants leads obtindrem al final de la campanya aproximadament.
Segmentació dels contactes
Realitzem una segmentació detallada dels futurs contactes basant-nos en la gran quantitat d’opcions de segmentació que ofereix Sales Navigator.
Producció de material
Treballem en la redacció del funnel de missatges, creació de «lead magnet», així com landing pages, etc. Tot el que sigui necessari per a la teva campanya.
Obtenció de leads qualificats
Els contactes que hagin arribat al final del funnel són els adequats per a fer arribar al comercial de la teva empresa per a concertar una reunió. Estan a un pas del procés de venda!
Categorització dels contactes
Els contactes, a mesura que es troben més prop del final del funnel, han de categoritzar-se novament en noves llistes, per a portar un seguiment concret del seu estat.
Inici de la campanya
Comencem amb l’enviament dels missatges prèviament marcats en el funnel, mentre ampliem la xarxa de contactes en Linkedin.
Utilitzem el telemarketing com a acció final
Campanyes de màrqueting basades en la captació de nous leads de qualitat. Les campanyes inclouen la producció de tots els elements necessaris: emails, landing pages, formularis…
tens molt a guanyar
Avantatges del telemarketing
Generació de leads de qualitat
Generar leads no és fàcil. I hem de tenir en compte que els leads treballats en campanyes de telemarketing solen ser de millor qualitat que aquells que només han passat per mitjans en línia.
Cites pròximes
a la venda
Des del nostre departament de telemarketing, et passaran aquells leads que vulguin concertar una cita o reunió per a tractar directament la venda amb un especialista del teu equip.
Argumentaris
personalitzats
Recollida
d’informació
Humanitza
la teva marca
Augment
de les vendes
Generació de leads
de qualitat
Cites pròximes
a la venda
Argumentaris
personalitzats
Recollida
d’informació
Humanitza
la teva marca
Augment
de les vendes
Eleva la comunicació del teu negoci amb Ringover
Deixa enrere les restriccions de la telefonia convencional.
Explora una solució completa que t’ajuda a elevar la productivitat, incrementar les vendes i enriquir el servei al client.
Innovació
Productivitat
Estalvi
sense costos addicionals
Flexibilitat
Suport gratuït
el marketing outsorcing et permet créixer de manera sostinguda i sense realitzar grans inversions.
Alguns de nostres
millors clients expliquen les seves històries
Merlos: Millor ràtio de conversió
Joan Merlos, Director General
VOLS PROGRAMAR
UNA REUNIÓ?
Només has de seleccionar dia, hora i explicar-nos breument els teus objectius. T’assignarem a la persona més adequada en funció del que necessiti la teva empresa.
la nostra
acadèmia
Saps utilitzar el marketing de continguts?
Pensa sempre en el consumidor final. En com el teu contingut li beneficiarà, posant el focus a oferir suggeriments i resoldre els seus problemes. Amb aquest objectiu la seva percepció cap a la teva marca el convertirà en client potencial. T’ho asseguro!
Com pots augmentar les vendes del teu e-Commerce gràcies a una bona estratègia de marketing?
Estàs totes aprofitant realment totes les possibilitats que la tecnologia posa a disposició? I, el més important, el teu e-Commerce està fent-ho bé?
3 Estratègies SEO per Generar Trànsit cap a la teva web
Al SEO tenim una broma recurrent: “Si vols amagar un cadàver, fes-ho a la pàgina dos de Google”.
En quines plataformes aprecien més la publicitat les noves generacions?
“Les marques la publicitat de les quals es percep com
valuosa construeixen un valor publicitari que
genera ingressos en forma d’inversions
publicitàries més rendibles, percepcions de
marca positives i col·laboracions guanyadores.”
El SEO és molt més que keywords, és UX, qualitat i reputació online
Per a molts dels “mortals”, el SEO segueix sent tot un misteri que encara no es comprèn del tot… Moltes empreses, simplement, segueixen confiant que un expert s’encarregui que la seva web aparegui la primera “a Google”.
Claus per saber si la nostra estratègia d’Inbound Marketing funciona
En aquest article us parlarem del terme Inbound Marketing i de les claus que han d’aplicar les empreses per aconseguir resultats positius, de manera que puguin conèixer si els mètodes seguits en les estratègies marcades estan funcionant o no.
Com analitzar el flux de dades d’una empresa de manera correcta?
Qualsevol empresari que s’apreciï ha de conèixer la importància d’emmagatzemar, organitzar i analitzar correctament les seves fonts de dades. Com saber sinó si anem en la direcció adequada?
SUBSCRIU-TE
GRATIS A
L’ACADÈMIA
RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR